ΟΣΕ_Οργανισµός Σιδηροδρόµων Ελλάδας
Γραφιστικός σχεδιασµός περιπτέρου για την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ
Διαφημιστική καμπάνια με γραφιστικό σχεδιασµό περιπτέρου για την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης 2017, video, πάνελς, μπροσούρες. Η συμμετοχή του ΟΣΕ στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης το 2017, είχε σαν στόχο την ενημέρωση του κοινού για τον εκσυγχρονισμό, την επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου και κυρίως για το ρόλο του στην περιφερειακή και αστική ανάπτυξη, τις μεταφορές, το εμπόριο τον τουρισμό και τον πολιτισμό. Με τον τίτλο της καμπάνιας ‘Ανάπτυξη πώς; Σιδηροδρομικώς’, εστιάσαμε στο κεντρικό μήνυμα της ανανεωμένης ταυτότητας του οργανισμού. Σε όλα τα προϊόντα της καμπάνιας χρησιμοποιήσαμε το μπλε και πορτοκαλί χρώμα του γνωστού λογότυπου των σιδηροδρόμων. Θέλοντας να τονίσουμε την εξέλιξη της ταυτότητάς του ΟΣΕ, σχεδιάσαμε για το περίπτερο μία αναδρομή στο ιστορικό brand του οργανισμού με οπτικοακουστικό υλικό για τα πρώτα τεχνικά μέσα, ως τη σημερινή εξέλιξη του δικτύου και των υπηρεσιών του.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
Creative Direction: Ζωή Κόλλια
Design: Ζωή Κόλλια, Σπύρος Παπαβασιλείου
Καμπάνια / Κείμενα: Θανάσης Χαλιώτης